Kaufland Management Program

Magazinele reprezintă inima activității noastre. Acest aspect ne-a impulsionat să creăm un program de dezvoltare rotațional, prin care să oferim ocazia celor curioși de a înțelege interdependența departamentelor și procesele prin care un magazin Kaufland oferă servicii calitative.

Pentru al treilea an consecutiv, Kaufland Management Program a oferit tinerilor absolvenți o experiență completă într-o companie de top din industria de retail, având posibilitatea de a înțelege, pe parcursul celor 18 luni, mecanisme și procese din departamente precum Vânzări, Logistică, Achiziții și alte departamente din Sediul Central.

Imagine_sectiune_KMP

Pe parcursul celor 18 luni, tinerii parte din program vor avea șansa de a:

  • lucra îndeaproape cu echipa de management a departamentelor care deservesc funcționarea optimă a magazinelor Kaufland;
  • realiza deplasări în țară pentru a studia particularitățile pe care le au magazinele noastre;
  • asista alături cu colegii din departamentul Achiziții la un proces de negociere a unui sortiment care va fi pus la vânzare către clienții noștri în magazine;
  • înțelege fluxul mărfii în depozitele logistice și care este importanța transportului în livrarea necesarului potrivit către magazinele noastre;
  • observa importanța coordonării și gestionării resurselor umane pentru a obține performanță;
  • prelua un proiect în cadrul magazinelor noastre având ca scop analiza și optimizarea unor procese în magazinele noastre.

Activitatea acestui program implică o mobilitate națională de 100% pentru deplasări în țară deoarece activitatea companiei este desfășurată pe tot teritoriul României.

Alături de echipa noastră vei găsi:

  • un mediu de lucru bazat pe încredere și respect, alături de o echipă puternică care are ca scop final satisfacția deplină a clienților săi;
  • un mentor, din echipa noastră de top management, care să te sprijine pe toată durata programului prin sesiuni de feedback, cu scopul de a-ți oferi suport pentru depășirea provocărilor întâmpinate;
  • transportul, cazarea și diurna asigurate pe întreaga perioada a deplasărilor periodice efectuate;
  • contract de muncă pe perioadă nedeterminată, pentru că investim în viitorul noului nostru coleg încă de astazi;
  • un pachet salarial atractiv, mult peste media pieței;
  • oportunitatea de a te pregăti pentru primul nivel de management în departamentul de Vânzări!

Profilul viitorului nostru coleg:

1.Studii universitare în curs de finalizare (licență sau masterat)

2. Experiența unei activități de voluntariat (orice activitate extra-școlară reprezintă un avantaj)

3. O limbă străină vorbită fluent (limba germană reprezintă un avantaj)

4. Permis de conducere (categoria B);

5. Entuziasm, perseverență și focus pe rezultate.

Kaufland Management Program și-a propus ca obiectiv, pregătirea tinerilor selectați pentru primul nivel de management în departamentul nostru de Vânzări.

Procesul de aplicare

Toate aplicațiile înregistrate până pe 20 iunie pe adresa recrutare@kaufland.ro  sau trimise către alți parteneri externi (site-uri de recrutare), au intra în procesul de selecție realizat de echipa noastră de recrutare.

Procesul de selecție

Perioada de selecție a început în luna iunie și a presupus analiza tuturor CV-urilor primite, interviuri telefonice (dacă candidatul nu a fost din București) sau discuții personale (dacă acesta s-a aflat în Capitală).

Următorul pas a fost reprezentat de un assessment center (centru de evaluare) în care am provocat participanții prin activități practice având scopul de a le urmări punctele forte și ce abilități practice îi recomandă pentru acest program.

În acest moment, ne aflăm în proces decizional pentru a selecta tinerii care se vor alătura Super Echipei noastre începând cu luna septembrie.

Noua generație de tineri, parte din Kaufland Management Progam 2016, va fi anunțată în curând. Aplicările pentru următorul program se vor deschide în anul 2017.