Descoperă Kaufland

Compania noastră

Împreună transformăm cumpărăturile într-o experiență

În fiecare zi, cei 132.000 de angajați se asigură în mod constant că toți clienții noștri au parte de o experiență de cumpărături perfectă în magazinele noastre. Ca parte a grupului Schwarz, Kaufland este unul dintre principalii retaileri de pe piața europeană. Acordăm o atenție deosebită calității, sortimentelor variate de produse proaspete și de calitate, la prețuri avantajoase, în toate țările unde suntem prezenți: în România, Germania, Cehia, Slovacia, Croația, Polonia,  Bulgaria și Republica Moldova. Pentru a ne menține astfel, continuăm să evoluăm și să ne orientăm către așteptările și dorințele clienților noștri.

Cu o gamă de produse locale de peste 3.600 de articole, ce reprezintă o treime din întregul sortiment din magazin, nu lăsăm nimic de dorit în cele 127 de magazine deschise în România.

Indiferent dacă lucrează în magazine sau în sediul central, cei peste 15.000 de angajați din România își asumă zilnic un mare angajament pentru succesul companiei noastre. Promovăm potențialul individual și sprijinim angajații noștri așa cum trebuie să facă un angajator puternic, dinamic și corect. Colaborarea noastră se caracterizează întotdeauna printr-o abordare respectuoasă la nivelul transparenței și prin obiectivul comun de a face lucrurile bine și mai bine.

Poți afla aici mai multe detalii despre cultura noastră organizațională.

Misiunea noastră

Obiectivul nostru este să aplicăm cele mai inovatoare tehnologii în domeniul retail, astfel încât clienții să se bucure de produse proaspete, la cel mai bun raport calitate-preț, prin promovarea sustenabilității și a produselor locale.

Acordăm atenție sporită dezvoltării agriculturii regionale, asigurând astfel un sortiment variat de produse autohtone, prin dezvoltarea de parteneriate oneste cu producătorii locali.

Grija față de om și față de mediu sunt prioritare pentru noi. Prin urmare, clienții beneficiază de produse ecologice, numărul acestora fiind într-o continuă creștere.

Nu în ultimul rând, responsabilitatea social-corporativă (CSR) reprezintă o componentă cheie în strategia noastră. Alături de programe educaționale, susținem proiecte culturale, de promovare a unui mod de viață sănătos, precum și de protecție a mediului înconjurător.