Mai mult decât un retailer de top. Kaufland îndeplinește și depășește așteptările angajaților.

Preocuparea Kaufland pentru bunăstarea angajaților depășește relația standard angajator – angajat. Campaniile de employer branding inedite, dedicate atât angajaților actuali, cât și potențialilor noi membri ai echipei, precum și programele de responsabilitate socială demarate, i-au adus companiei, în ultimii 6 ani, titlul de Angajator de Top. Astfel, Kaufland nu este doar unul dintre cei mai mari retaileri de pe piața din România, ci și un sprijin puternic pentru angajații care scriu succesul companiei și pentru candidații care își doresc să se alăture unei echipe construite ca o familie.

Angajator de Top

Peformanța Kaufland: Certificarea Angajator de Top pentru al șaselea an consecutiv

Prin consolidarea poziției de Angajator de Top, de 6 ani consecutiv, Kaufland dovedește încă o dată că angajații sunt o prioritate și formează o mare familie în care fiecare este tratat egal, iar oportunitățile de dezvoltare sunt disponibile tuturor.

Programele și sistemele interne pe care Kaufland le-a implementat pentru a contribui la dezvoltarea angajaților săi, precum proiectele de instruire și dezvoltare derulate, sistemul de beneficii oferite și programele de responsabilitate socială, confirmă dorința companiei de a contribui la asigurarea unui viitor sustenabil pentru companie și echipă.

Top Employers Institute din Olanda este o organizație independentă care realizează în fiecare an un proces complex de auditare prin care sunt verificate și validate practicile de resurse umane folosite de companii de top din întreaga lume. Certificarea se bazează pe analiza beneficiilor primare și secundare oferite angajaților, a condițiilor de lucru, a pregătirii profesionale şi oportunităților în dezvoltarea carierei, precum și a culturii organizaţionale.

Campanii de employer branding

Kaufland, Angajator de Top, mai aproape de potențialii noi colegi prin campanii de comunicare inedite

Cu fiecare prilej, Kaufland continuă să rămână aproape de colegii actuali și cei potențiali prin acțiuni de comunicare inedite, special concepute pentru a-i motiva și pentru a le prezenta, într-o manieră cât mai creativă, valorile pe care le pot regăsi în mijlocul echipei Kaufland: dinamism, performanță și un echilibru între viața profesională și cea personală. Și, mai mult decât atât, faptul că fiecare rol, indiferent de vechimea în companie, de locul de muncă sau de poziția ierarhică, este unul esențial.

Mesajul Kaufland „Fără joburi mici. Doar roluri esențiale.”, spus prin vocea Cristinei Neagu

Cea mai bună handbalistă a lumii, multipla campioană Cristina Neagu, este ambasador Kaufland și protagonista campaniei lansată sub sloganul „Fără joburi mici. Doar roluri esențiale.” în anul 2019.

Prin intermediul acestei campanii, Kaufland, lider pe piața de retail și de șase ori câștigător al distincției „Angajator de Top”, le amintește actualilor și viitorilor colegi că drumul către succes este, de multe ori, plin de provocări. Iar, pentru a ajunge la destinație, fiecare rol el echipei devine unul esențial, indiferent de poziția ocupată în cadrul companiei. Similar este și drumul către performanță al Cristinei Neagu, de patru ori cea mai bună jucătoare de handbal din lume. Determinarea, efortul și pasiunea sunt esențiale în calea către performanță, atât în sport, cât și în retail, iar această campanie vine ca o confirmare a faptului că fiecare rol din echipa Kaufland este esențial pentru succesul pe care compania a reușit să îl scrie.

„Pas cu pas către performanță”, alături de Cristina Neagu

Și în anul 2020, sub numele „Pas cu Pas către Performanță”, Kaufland a continuat să rămână aproape de echipă și de potențialii noi colegi, dar și de Cristina Neagu, ambasadorul acestei campanii.

Pornind de la experiența pe care Cristina, de patru ori cea mai bună jucătoare de handbal din lume și un model de performanță național, a acumulat-o de-a lungul carierei sale, a fost creată o serie de opt materiale video prin care Cristina a oferit sfaturi despre depășirea obstacolelor și pașii esențiali care trebuie parcurși pentru a putea atinge performanța. Inițiativa reprezintă o sursă de inspirație pentru a rămâne concentrați pe munca de zi cu zi și are la bază convingerea că absolut toți membrii echipei, indiferent de rolul pe care îl au, de vechime sau de departamentul în care își desfășoară activitatea, sunt esențiali și poartă meritul succesului Kaufland.

Kaufland, alături de tineri în cadrul festivalurilor Untold și Neversea

Anul 2017 este primul an în care Kaufland se alătura festivalului Untold și devenea unul dintre principalii parteneri. Și a continuat să o facă, și în edițiile următoare, din 2018 și 2019, cu o serie de experiențe inedite special concepute pentru iubitorii de distracție. În plus, din anul 2018, Kaufland România a devenit și partenerul festivalului Neversea, fiind alături de organizatori și în următoarea ediție, cea din 2019.

Kaufland aducea la ediția Untold din 2017 primele activări de employer branding: un Blind Taste Bar cu Free Drinks personalizate și un Survival Kit post-festival, care au atras imediat atenția participanților. Prin aceste experiențe inedite, oferite celor prezenți la festival, Kaufland a punctat două mesaje puternice, parte din ADN-ul companiei: dorința de a se adresa potențialilor angajați nu doar din spatele birourilor, ci chiar din inima festivalului lor preferat, într-un mod neconvențional, dar și înțelegerea deplină atunci când vine vorba despre nevoia de distracție a angajaților.

Următorul an a venit cu o nouă provocare din partea Kaufland pentru cei prezenți la Neversea și Untold: job-uri part-time pentru cei dornici să muncească la festival. La „Biroul de angajare" Kaufland îi aștepta surpriza - titlurile joburilor, inspirate din viața de festival: degustător de cocktail-uri, asistent de selfie, răcoritor (responsabil cu vaporii de apă), ridicător pe umeri (pentru poze spectaculoase), încărcător mobil de festival (echipamentul lor salvându-i pe cei rămași fără baterie) sau asistent de DJ.

Astfel, Kaufland a reușit să aducă o activare de employer branding fără precedent chiar în mijlocul festivalului, într-o manieră distractivă și prietenoasă, și să transmită un mesaj important pentru generația tânără: nu ai nevoie de experiență pentru a te alătura echipei. Tot ce îți trebuie este curajul de a spune DA provocărilor, o atitudine entuziastă și dorința de a evolua. Iar flexibilitatea, un echilibru între viața profesională și cea personală, programul de lucru part-time și un salariu corect sunt din partea Kaufland.

Prin activările inedite din cadrul festivalurilor, Kaufland dovedește, încă o dată, faptul că echilibrul dintre viața profesională și cea personală este foarte important, iar momentele de distracție trebuie să își găsească locul printre task-urile profesionale.

Cauți un job? 

Descoperă care sunt posturile noastre disponibile. 

Profilul tău 

Creează-ți un cont pentru a beneficia de oportunitățile noastre în carieră.

Contactează-ne 

Ai întrebări pentru noi? Echipa de recrutare este aici pentru a-ți răspunde la întrebări.