Descoperă Kaufland

Cine suntem?
Zi de zi, ne asigurăm că atunci când trec pragul magazinelor, clienții se bucură de o experiență de cumpărături plăcută.
În fiecare zi, o echipă formată din 155.000 de angajați la nivel internațional și peste 17.000 la nivel național se asigură că toți clienții care trec pragul magazinelor au parte de o experiență de cumpărături plăcută. Tocmai de aceea, odată ce ajung într-un magazin Kaufland, aceștia continuă să ne viziteze, zilnic sau săptămânal. Iar acest lucru este posibil doar prin implicarea și pasiunea colegilor noștri, care fac eforturi constante pentru ca lucrurile să meargă așa cum trebuie. Timp de aproape 18 ani, zi de zi, au reușit să scrie succesul Kaufland și pe piața din România.

Indiferent dacă lucrează în magazine, în centrele logistice sau în sediul central, cei peste 17.000 de angajați din România își asumă zilnic un mare angajament pentru succesul companiei. Iar noi, ca Angajator de Top, promovăm potențialul individual și sprijinim toți membrii echipei în activitatea lor zilnică. Colaborarea noastră înseamnă respect, transparență și un obiectiv comun, acela de a evolua în fiecare zi.

Misiunea noastră: Satisfacția clienților, un rezultat al unei echipe de succes
Obiectivul nostru principal este satisfacția clienților. Cum reușim să o atingem? Prin cele mai noi tehnologii în domeniul retail și prin implicarea fiecărui coleg din echipă. Cel mai bun raport calitate-preț, promovarea sustenabilității și a produselor locale sunt doar câteva dintre beneficiile pe care clienții le regăsesc atunci când aleg Kaufland pentru cumpărăturile zilnice sau săptămânale.
Din respect pentru valorile locale, acordăm o atenție sporită dezvoltării agriculturii regionale și asigurăm un sortiment variat de produse autohtone pe rafturile magazinelor, prin dezvoltarea de parteneriate oneste cu producătorii locali.

Grija față de om și față de mediu sunt prioritare pentru noi. De aceea, clienții Kaufland beneficiază de o gamă din ce în ce mai variată de produse ecologice.
Nu în ultimul rând, responsabilitatea social-corporativă (CSR) reprezintă o componentă cheie în strategia noastră. Programele educaționale, proiectele culturale, de promovare a unui mod de viață sănătos sau de protecție a mediului înconjurător sunt doar câteva dintre ariile care ne definesc drept o companie responsabilă.
Valorile noastre
Performanță
Performanța este motorul acțiunilor noastre, ne motivează și ne deschide calea spre dezvoltare – la nivel personal, ca echipă și ca organizație. Ne stabilim obiective ambițioase, dar realiste, pe care le îndeplinim cu dedicare. Avem planuri mari și vrem să punem lucrurile în mișcare. Provocările pe care le întâlnim pe parcurs le transformăm în oportunități. Căutăm soluții eficiente și alegem abordarea pragmatică. Astfel ne consolidăm poziția de top și îmbunătățim experiența clinților noștri.
Respect
Prin respect înțelegem să ne comportăm unii cu alții arătând deschidere, recunoaștere și corectitudine. Vorbim unul cu celălalt - nu unul despre celălalt. Creăm astfel o cultură organizațională în care toată lumea se simte apreciată. Ne angajăm să promovăm egalitatea de șanse, acceptând diversitatea și recunoscând-o ca pe un punct forte al echipei din care facem parte. Respectul se află la baza succesului nostru.
Încredere
Încrederea stă la baza relațiilor și a muncii în echipă. Comunicăm deschis și sincer și avem încredere unii în ceilalți. Lumea se poate baza pe noi întrucât ne respectăm promisiunile și angajamentele asumate. Învățăm din greșeli pentru a ne dezvolta în continuare.
Cu Picioarele Pe Pământ
Atitudinea noastră realistă este unul dintre pilonii succesului și stabilității noastre. Păstrând contactul cu realitatea am devenit o companie importantă și această atitudine reprezintă cheia pentru modul în care vom continua să ne dezvoltăm și în viitor. Acționăm într-un mod orientat spre a obține rezultate bune. Suntem conștienți de punctele noastre forte, dar și de cele slabe și le gestionăm într-un mod constructiv.
Apartenență
Ne dorim ca toată lumea să se simtă parte din comunitatea noastră și să dezvolte un sentiment autentic de solidaritate și loialitate față de companie și colegi. Căci puterea lui “noi” este mai mare decât puterea lui “eu”. Ne concentrăm pe a construi relații puternice pe termen lung, atât în interiorul organizației, cât și cu partenerii noștri. Știm că putem avea succes doar împreună.