Cine suntem?

Zi de zi, ne asigurăm că atunci când trec pragul magazinelor, clienții se bucură de o experiență de cumpărături plăcută.

Compania noastră

Ce îi unește pe oamenii care se află în spatele succesului Kaufland?

În fiecare zi, o echipă formată din 132.000 de angajați la nivel internațional și 15.000 la nivel național se asigură că toți clienții care trec pragul magazinelor au parte de o experiență de cumpărături plăcută. Tocmai de aceea, odată ce ajung într-un magazin Kaufland, aceștia continuă să ne viziteze, zilnic sau săptămânal. Iar acest lucru este posibil doar prin implicarea și pasiunea colegilor noștri, care fac eforturi constante pentru ca lucrurile să meargă așa cum trebuie. Timp de 15 ani, zi de zi, au reușit să scrie succesul Kaufland și pe piața din România.

Indiferent dacă lucrează în magazine, în centrele logistice sau în sediul central, cei peste 15.000 de angajați din România își asumă zilnic un mare angajament pentru succesul companiei. Iar noi, ca Angajator de Top, promovăm potențialul individual și sprijinim toți membrii echipei în activitatea lor zilnică. Colaborarea noastră înseamnă respect, transparență și un obiectiv comun, acela de a evolua în fiecare zi.

Ca parte a grupului Schwarz, Kaufland este unul dintre principalii retaileri de pe piața europeană (România, Germania, Cehia, Slovacia, Croația, Polonia, Bulgaria și Republica Moldova) și acordă o atenție deosebită calității sortimentelor variate de produse proaspete, disponibile la prețuri avantajoase. Gama de produse locale formată din peste 3.600 de articole, o treime din întregul sortiment din magazin, împlinește și chiar depășește așteptările clienților în cele 141 de magazine deschise în România.

Dacă vrei să te alături și tu echipei Kaufland, poți afla de aici mai multe detalii despre cultura noastră organizațională. Apoi, caută locul de muncă potrivit, aplică și vei fi cu un pas mai aproape de a te alătura celor 15.000 de colegi.

Misiunea noastră

Satisfacția clienților, un rezultat al unei echipe de succes

Obiectivul nostru principal este satisfacția clienților. Cum reușim să o atingem? Prin cele mai noi tehnologii în domeniul retail și prin implicarea fiecărui coleg din echipă. Cel mai bun raport calitate-preț, promovarea sustenabilității și a produselor locale sunt doar câteva dintre beneficiile pe care clienții le regăsesc atunci când aleg Kaufland pentru cumpărăturile zilnice sau săptămânale.

Din respect pentru valorile locale, acordăm o atenție sporită dezvoltării agriculturii regionale și asigurăm un sortiment variat de produse autohtone pe rafturile magazinelor, prin dezvoltarea de parteneriate oneste cu producătorii locali.

Grija față de om și față de mediu sunt prioritare pentru noi. De aceea, clienții Kaufland beneficiază de o gamă din ce în ce mai variată de produse ecologice.

Nu în ultimul rând, responsabilitatea social-corporativă (CSR) reprezintă o componentă cheie în strategia noastră. Programele educaționale, proiectele culturale, de promovare a unui mod de viață sănătos sau de protecție a mediului înconjurător sunt doar câteva dintre ariile care ne definesc drept o companie responsabilă.

Anul 2019 a adus și o importantă certificare de sustenabilitate pentru Kaufland România. Pentru al treilea an consecutiv,am fost desemnați ca fiind „Cea mai sustenabilă companie din România”, în urma publicării rezultatelor singurului și celui mai complex studiu – Romanian CSR Index - care analizează nivelul de implicare a companiilor în politicile de mediu, dar și din punct de vedere economic și social.

Te invităm să afli de aici mai multe despre activitatea noastră de CSR.

Cauți un job? 

Descoperă care sunt posturile noastre disponibile. 

Profilul tău 

Creează-ți un cont pentru a beneficia de oportunitățile noastre în carieră.

Contactează-ne 

Ai întrebări pentru noi? Echipa de recrutare este aici pentru a-ți răspunde la întrebări.