În căutarea unui job în Management? Poate ești chiar tu unul dintre viitorii noștri colegi.

Ne asigurăm permanent că le oferim colegilor noștri multe oportunități de dezvoltare profesională și îi încurajăm să devină din ce în ce mai buni în activitatea lor. Evoluția lor profesională stă la baza succesului companiei, astfel că ne asigurăm permanent că astăzi sunt mai buni decât ieri, iar mâine vor deveni mai buni decât astăzi.

Fiecare angajat are puncte forte, doar că acestea trebuie identificate și dezvoltate. Cu ajutorul programului Talent management/Dialog cu angajatul(a), le punem la dispoziție tuturor colegilor un proces transparent pentru evaluarea competențelor. În cadrul discuțiilor au loc sesiuni de feedback între angajați și Managerii acestora. În urma acestor discuții, Managerii stabilesc măsuri concrete de dezvoltare și planuri de școlarizare.

Oportunități de carieră

Descoperă locurile de muncă în Management disponibile la Kaufland și aplică pentru cel mai potrivit. Te așteaptă proiecte interesante, o echipă construită ca o familie și un mediu de lucru plăcut.

First Time Manager

Cum poți deveni un bun First Time Manager în cadrul companiei? Kaufland este alături de tine.

Prima poziție de conducere aduce noi responsabilități și provocări, iar noi suntem alături de tine pentru a le face față cu succes. Prin programul nostru modular de 5 zile de dezvoltare, îți oferim oportunitatea de a cunoaște valorile companiei și instrumentele de conducere, pentru a porni în noul rol cu o bază solidă de cunoștințe.

Împreună, creăm condițiile ideale pentru o colaborare bazată pe încredere între tine și colegi. Prin exerciții practice și comunicare permanentă cu Managerul direct pe parcursul programului, asigurăm experiențe relevante și creăm transferul cunoștințelor acumulate în activitatea zilnică.

Dacă vrei să faci un pas important în cariera ta și să te alături echipei de Managament a Kaufland, te invităm să aplici aici pentru unul dintre posturile vacante. Te vei bucura de beneficii multiple, de un loc de muncă sigur și de un salariu corect.

Manager în Centrele Logistice Kaufland

Dezvoltă-ți cariera în Centrele Logistice Kaufland. Pas cu pas.

Descoperă cele trei roluri de conducere disponibile în Centrele Logistice Kaufland, decide care este cel mai potrivit experienței tale, aplică și bucură-te de o nouă etapă a carierei tale alături de noi.

1. Pregătit(ă) pentru rolul de Șef de Departament?

Primul nivel de conducere din cadrul unui Centru Logistic Kaufland îi aparține Șefului de Departament, responsabil de circulația operativă a mărfurilor, de la intrarea acestora în depozit și până la ieșirea din depozit.

În funcție de departamentul în care activează, un Șef de Departament gestionează echipe cuprinse între 4 și 350 de colegi, pentru care asigură o bună coordonare în ceea ce privește activitatea acestora și timpul de lucru. De asemenea, activitatea unui Șef de Departament se reflectă în îndeplinirea obiectivelor de productivitate zilnice, dar și într-o bună alocare a resurselor umane și materiale pentru a asigura un flux de lucru eficient.

Pentru un Șef de Departament este relevantă experiența în coordonarea echipelor și o cunoaștere a sistemelor și proceselor logistice. De asemenea, spiritul analitic, orientarea către rezultatele și deschiderea pentru un program de lucru în ture sunt atribute esențiale pentru cei care decid să ocupe această poziție.

Dacă te regăsești în descrierea de mai sus, poate ești chiar tu următorul Șef de Departament într-unul dintre Centrele Logistice Kaufland. Aplică și ne vom da seama împreună în ce măsură te potrivești acestui rol.

2. Pregătit(ă) pentru rolul de Manager de Departament?

Managerul de Departament este persoana responsabilă cu coordonarea din punct de vedere operațional a colegilor care își desfășoară activitatea în cadrul unuia dintre departamentele din care sunt formate Centrele Logistice: Food, Non-Food, Proaspete, Tehnic, Transport, Ambalaje.

În funcție de ramura în care activează, un Manager de Departament poate gestiona o echipă cu un personal cuprins între 3 și 10 Șefi de Departament. Pe lângă asigurarea unei bune coordonări operaționale în ceea ce privește activitatea colegilor, acesta este responsabil de analiza permanentă și propunerea soluțiilor de îmbunătățire a proceselor derulate în cadrul departamentului său. De asemenea, Managerul de Departament deține un rol foarte important în monitorizarea și analizarea indicatorilor de performanță specifici departamentului, precum și în adaptarea fluxurilor de lucru.

Atunci când discutăm despre competențele cheie ale unui Manager de Departament, punem accent pe o minimă experiență de coordonare în domeniul Logistic, de cel puțin 2 ani. De asemenea, abilitățile de organizare, comunicare și motivare a personalului sunt foarte importante.

Dacă te regăsești în descrierea de mai sus, poate ești chiar tu următorul Manager de Departament într-unul dintre Centrele Logistice Kaufland. Aplică și ne vom da seama împreună în ce măsură te potrivești acestui rol.

3. Pregătit(ă) pentru rolul de Director de Depozit?

Cel mai înalt nivel de coordonare din cadrul unui Centru Logistic Kaufland îi aparține Directorului de Depozit. El este cel care deține imaginea de ansamblu a proceselor si fluxurilor logistice, coordonând în mod direct activitatea Managerilor de Departament, dar și Departamentele Administrative din cadrul Centrelor Logistice, precum cele de IT, Resurse Umane, Controlling.

Planificarea bugetelor, stabilirea obiectivelor la nivel de indicatori de performanță, evaluarea echipei și propunerea soluțiilor de îmbunătățire a proceselor și procedurilor de lucru sunt doar câteva dintre atribuțiile unui Director de Depozit în Kaufland.

Un Director de Depozit este un bun strateg. Din acest motiv, competențele de planificare strategică și anticipare a riscurilor sunt un criteriu important în procesul de recrutare. De asemenea, spiritul critic, dar și constructiv, comunicarea eficientă și abilitățile de motivare caracterizează un profesionist în domeniul logisticii la Kaufland.

Dacă te regăsești în descrierea de mai sus, poate ești chiar tu următorul Director de Depozit într-unul dintre Centrele Logistice Kaufland. Aplică și ne vom da seama împreună în ce măsură te potrivești acestui rol.


Manager în magazinele Kaufland

Dezvoltă-ți cariera de Manager în magazinele Kaufland. Pas cu pas.

Descoperă cele trei roluri de conducere disponibile în departamentul de Vânzări al Kaufland, decide care este cel mai potrivit experienței tale, aplică și bucură-te de o nouă etapă a carierei tale alături de noi.

1. Pregătit(ă) pentru rolul de Manager Adjunct de Magazin?

Primul nivel de conducere din cadrul unui magazin este reprezentat de Managerul Adjunct de Magazin.

Atunci când ne raportăm la structura unui magazin Kaufland, putem identifica trei departamente mari, fiecare dintre acestea fiind coordonate de câte un Manager Adjunct de Magazin: Departamentul Food – Non Food, Departamentul de Produse Proaspete și Departamentul de Case.

Fiecare Manager Adjunct de Magazin are în subordine o echipă constituită, în medie, din 30 de angajați. Responsabilitățile unui Manager Adjunct de Magazin se măsoară atât în nivelul performanței din punct de vedere economic atinse de departamentul pe care îl coordonează, cât și în nivelul performanței activităților departamentului pe care îl gestionează.

În ceea ce privește performanța economică, colegii aflați în primul rol de conducere din magazinele Kaufland sunt responsabili de îndeplinirea obiectivelor trasate pentru indicatorii de performanță aferenți departamentului coordonat. De asemenea, una dintre cele mai importante sarcini ale unui Manager Adjunct de Magazin este de a analiza și de a monitoriza în permanență acești indicatori și de a lua măsuri în vederea îmbunătățirii sau îndeplinirii acestora.

Din punctul de vedere al coordonării de personal, Managerul Adjunct de Magazin este responsabil de evoluția angajaților din departamentul său și de organizarea acestora în vederea atingerii obiectivelor comune.

Un Manager Adjunct de Magazin are o experiență minimă în retail de aproximativ 2 ani de zile, dar și în coordonarea de personal. De asemenea, capacitatea de analiză, orientarea către rezultate și spiritul dinamic sunt vitale în activitatea acestuia.

Dacă te regăsești în descrierea de mai sus, poate ești chiar tu următorul Manager Adjunct de Magazin într-unul dintre magazinele Kaufland din țară. Aplică și ne vom da seama împreună în ce măsură te potrivești acestui rol.

2. Pregătit(ă) pentru rolul de Manager de Magazin?

Managerul de Magazin este persoana responsabilă de activitatea unui magazin Kaufland, gestionând o echipă numeroasă, de aproximativ 100 de angajați.

Managerul de Magazin are o imagine de ansamblu cu privire la modul de desfășurare a proceselor și fluxurilor de lucru în cadrul magazinului. Acesta poate influența evoluția acestora prin analiza indicatorilor de performanță și implementarea soluțiilor de îmbunătățire. De asemenea, o sarcină prioritară a unui Manager de Magazin este de a monitoriza evoluția angajaților din echipa sa și de a oferi feedback cu privire la activitatea acestora.

În ceea ce privește competențele cheie pe care un Manager de Magazin trebuie sa le aibă, spiritul dinamic și proactiv, spiritul de echipă și capacitatea de analiză sunt printre cele mai importante. Totodată, abilitatea de organizare eficientă a echipei în vederea atingerii rezultatelor comune, dar și prevenirea riscurilor sunt atribute importante, caracteristice acestui rol în cadrul unui magazin Kaufland.

Dacă te regăsești în descrierea de mai sus, poate ești chiar tu următorul Manager de Magazin într-unul dintre magazinele Kaufland din țară. Aplică și ne vom da seama împreună în ce măsură te potrivești acestui rol.

3. Pregătit(ă) pentru rolul de Director Regional de Vânzări?

Directorul Regional de Vânzări este următorul nivel de conducere din cadrul magazinelor Kaufland, superior celui de Manager de Magazin. Directorul Regional de Vânzări este responsabil pentru coordonarea unui număr mediu de 4 magazine Kaufland.

Misiunile principale ale Directorului Regional de Vânzări sunt conducerea, coordonarea și verificarea funcționării optime a activităților și angajaților din magazinele pe care le gestionează.

Un Director Regional de Vânzări are o experiență în coordonarea echipelor în domeniul retailului de cel puțin 5 ani. Abilitatea de gândire strategică și de analiză de costuri, dar și capacitatea de a evalua și motiva personalul din subordine sunt doar câteva dintre caracteristicile cheie ale unui bun Director Regional de Vânzări.

Dacă te regăsești în descrierea de mai sus, poate ești chiar tu următorul Manager de Magazin într-unul dintre magazinele Kaufland din țară. Aplică și ne vom da seama împreună în ce măsură te potrivești acestui rol.

Fiind o companie performantă, oferim numeroase oportunități de dezvoltare profesională și îi încurajăm pe colegii noștri să se dezvolte constant și să fie din ce în ce mai buni în activitatea lor. Acest lucru ne permite să fim o companie de succes.

Manager în Sediul Central

Dezvoltă-ți o carieră de Manager în Sediul Central. Pas cu pas.

Descoperă rolurile de conducere disponibile în Sediul Central, decide care este cel mai potrivit experienței tale, aplică și bucură-te de o nouă etapă a carierei tale alături de noi.

Structura rolurilor de conducere în Sediul Central este caracterizată de diversitate, datorită multitudinii de departamente și proiecte dezvoltate.

Fiecare departament mare din cadrul Sediului Central este coordonat de către un Director de Departament, care deține imaginea de ansamblu asupra întregii activități. La rândul lor, departamentele mari din Sediul Central sunt constituite din sub-departamente, la conducerea cărora se afla Managerii de Departament, aceștia fiind, de regulă, specializați pe o ramură specifică.

În cadrul echipelor din fiecare sub-departament pot lua naștere roluri de coordonare formale sau informale la nivel macro sau la nivel de proiect, aceștia fiind Team Leader-ii din cadrul companiei.

Aplică pentru unul de rolurile de conducere din Sediul Central, îți vom analiza aplicația și ne vom da seama împreună în ce măsură te potrivești acestui rol.

Acum că ai o imagine de ansamblu cu fiecare rol de conducere din cadrul companiei, ți-ai dat seama care este cel care ți se potrivește cel mai bine? Verifică aici lista locurilor de muncă disponibile și aplică pentru cel care crezi că este cel care îți va îndeplini așteptările profesionale. Află mai multe detalii despre echipa de conducere Kaufland de aici.

Modelul de conducere Kaufland -

Performant, dinamic, corect

Activitățile de conducere sunt principala atribuție a tuturor Managerilor, iar valorile companiei sunt cele care ghidează întreaga echipă, indiferent de vechimea în companie sau de nivelele ierarhice. Modelul de conducere al companiei ghidează percepția angajaților, deciziile și acțiunile lor, zi de zi, iar Managerii sunt cei care se asigură permanent că echipa reușește să își atingă obiectivele. Acest concept este o misiune de Management și, în același timp, o promisiune pentru întreaga echipă.

Comunicare clară și directă

  • Comunicarea în cadrul Kaufland este la fel ca businessul - simplă și directă. Suntem clari în exprimare, abordăm deschis și din timp conflictele pentru a identifica o rezolvare constructivă. Comunicăm de la egal la egal.
  • În calitate de Manageri, structurăm informațiile transmise și asigurăm astfel eficiența. Punem la dispoziția colegilor toate informațiile relevante în timp util pentru ca aceștia să își îndeplinească cu succes toate responsabilitățile.
  • Deciziile le luăm într-un mod consecvent și inteligibil. Dacă este necesar, explicăm aspectele care au stat la baza deciziilor.
  • Respectăm angajații care au curajul de a adresa întrebări, chiar dacă acestea nu sunt unele pozitive, pentru că satisfacția lor este foarte importantă pentru noi, iar responsabilitatea de a face ca lucrurile să meargă din ce în ce mai bine ne aparține.

Dezvoltarea angajaților și identificarea potențialului

  • Dezvoltarea angajaților în companie este un indicator important pentru succesul companiei. De aceea, una dintre datoriile principale ale fiecărui Manager este de a dezvolta cât mai eficient potențialul membrilor din echipa sa.
  • Susținem și încurajăm angajații să crească odată cu proiectele desfășurate. De aceea, solicităm în mod consecvent ca fiecare dintre ei să se dedice activităților sale.
  • Știm cât de importantă este recunoașterea meritelor pentru angajații noștri. De accea, oferim un mediu de lucru care motivează angajații să atingă cele mai bune rezultate, un mediu de lucru în care performanța și dedicarea fiecăruia sunt apreciate.
  • Angajații noștri au dreptul să primească feedback. De aceea, le oferim în timp util sugestii constructive. Nu acordăm doar noi feedback însă, ci solicităm constant și părerea angajaților legată de colaborarea noastră, deoarece știm că un stil de conducere eficient necesită și reflecție asupra propriului comportament.

Performanță și dinamism

  • Nu încetăm să devenim mai buni și suntem motivați permanent de dinamismul necesar pentru a îmbunătăți procesele de lucru, iar cele mai bune soluții identificate sunt puse în practică.
  • Modelul nostru de business solicită soluții simple și eficiente. În calitate de Manageri, asigurăm buna desfășurare a activităților zilnice conform acestor principii.
  • Respectarea proceselor definite la nivel internațional garantează în toate țările menținerea unui standard înalt, dar și adaptarea la cerințele locale.
  • Suntem responsabili pentru echipa pe care o coordonăm, dar suntem conștienți de faptul că suntem și noi o parte a acestei echipe. Mai mult decât atât, suntem responsabili și de colaborarea între echipe. În tot ceea ce facem, succesul întregii companii stă în centrul activităților noastre.

Corectitudine și încredere

  • În calitate de Manageri ai Kaufland, ne apreciem colegii și acționăm fără prejudecăți. Respectăm personalitatea și abilitățile angajaților.
  • Avem încredere în angajați și în faptul că își îndeplinesc cu responsabilitate toate activitățile. Controlul denotă pentru noi susținere și nu suspiciune. El are ca scop respectarea modelului nostru de business și ne ajută totodată să devenim mai buni. Susținem o cultură organizațională în care angajații au curajul de a încerca și drumuri noi și în care greșelile sunt considerate șanse de a învăța și de a crește.
  • Suntem parteneri ai angajaților noștri. Rămânem aproape de ei, corecți și de încredere. Ne respectăm întotdeauna afirmațiile și promisiunile. Astfel, ne asigurăm că fiecare membru al echipei oferă, în echipa sa, tot ce are mai bun.

Responsabilitate zilnică  

  • În calitate de Manageri, acționăm ca niște antreprenori: gândim și luăm decizii pe propria răspundere, la fel cum am proceda pentru propria noastră companie. În plus, fiecare resursă este utilizată într-un mod eficient.
  • Suntem pasionați de activitățile desfășurate, suntem empatici cu colegii și respectăm valorile companiei. Responsabilitatea o plasăm acolo unde se cuvine. Astfel, stabilim spații decizionale pentru angajații noștri și totodată limite clare pentru deciziile proprii.
  • Rolul nostru de Manager are o influență formativă. De aceea, oferim în tot ceea ce facem un exemplu. În prim plan stă mereu performanța echipei. Coordonăm echipa într-o manieră responsabilă, corectă și orientată către rezultate, pentru că trebuie să reprezentăm un model pentru întreaga echipă.

Testimoniale

Ce spun colegii despre noi după 15 ani de Kaufland?

Nu numai că ne sunt alături încă de la început. Ei sunt cei care au contribuit în mod esențial la dezvoltarea companiei, prin implicare, pasiune și dorința de a evolua permanent. Este momentul să faci cunoștință cu colegii care ocupă funcții de conducere la Kaufland.

 

Adina Georgiana Ion, Șef Departament Centru Logistic Kaufland Ploiești

Adina Georgiana Ion,
Șef Departament Centru Logistic Kaufland Ploiești

„La Kaufland, am avut întotdeauna noroc de Manageri care m-au încurajat și de la care am putut să iau exemplu. Am învățat să dau feedback constructiv de la un director de depozit care stătea mult printre oameni și apoi îi întreba, de la egal la egal: <<Tu ce vezi că nu funcționează pe teren? Ce ar putea să funcționeze mai bine?>>. Ideea era să vină ceilalți cu răspunsul, să nu dea el o sentință.”

Viorel Vasile, Șef Departament Produse Alimentare și Nealimentare, Kaufland Ploiești Sud

Viorel Vasile,
Șef Departament Produse Alimentare și Nealimentare, Kaufland Ploiești Sud

„Îmi place că lucrez pentru o companie care se implică în comunitate. Pentru că particip la traininguri despre accesibilitate pentru nevăzători, pentru că urmează să ni se alăture colegi cu dizabilități și pentru că putem împrumuta biciclete care să ne ajute cu naveta, dar și cărți pe care ni le recomandăm unii altora.”

Florin Lorenț Ioan, Director Depozit Central Kaufland Ploiești

Florin Lorenț Ioan,
Director Depozit Central Kaufland Ploiești

„În cei 15 ani de activitate, am învățat să îi ascult pe fiecare dintre colegii mei, să comunic cu ei și să folosesc lucrurile pe care le aflu pentru a fi conectat la viața depozitului. Când unul dintre stivuitoriști era demotivat și nu mai performa în rolul lui, am avut o discuție și l-am întrebat ce-și dorește. I-am sprijinit apoi trecerea într-un alt departament, cel de curățenie, unde angajatul se ocupă acum de procedura de reciclare – rol cu care se potrivește și mai bine.”

Cristina Popa, Șef Serviciu Salarizare

Cristina Popa,
Șef Serviciu Salarizare

„Greșeli se întâmplă, pentru că nu suntem roboți, dar nu încercăm să găsim vinovatul, ci încercăm să găsim soluția. Să ne dăm seama de ce s-a întâmplat și să învățăm din greșeala respectivă. Până la urmă, de asta ne simțim la Kaufland ca într-o familie.”

Andrei Secrețianu, Director Procurări, Evenimente și Coordonator Proiecte Third Party Delivery

Andrei Secrețianu,
Director Procurări, Evenimente și Coordonator Proiecte Third Party Delivery

„În toate echipele în care am lucrat, de 10 sau 40 de oameni, a fost esențial să le ofer încredere ca să-i ajut să ia decizii singuri. Nu e un lucru pe care îl faci peste noapte. Dacă în mod constant le arăți încredere și transformi greșeala într-un proces de învățare, oamenii vor fi din ce în ce mai siguri pe ei.”

Doru Badircea, Manager Business Solutions and Projects

Doru Badircea,
Manager Business Solutions and Projects

„N-aș pleca din Kaufland pentru nimic în lume. N-aș putea să-mi las munca și tot ce am depus până acum. Aici e locul în care am legat prietenii și am învățat cât de important e să ai răbdare cu oamenii. Nu există one man show în Kaufland. Când zic că am reușit să fac un proiect nu e niciodată vorba despre mine, individual, ci despre mine și întreaga echipă.”

Oana Lungu, Director Achiziții Produse Proaspete

Oana Lungu,
Director Achiziții Produse Proaspete

„O lecție importantă de Management învățată de-a lungul timpului a fost că trebuie să îmi fac timp să-i cunosc pe ceilalți și să mă adaptez în funcție de ei. Știu că am în echipă un pasionat de cifre și procese, care muncește bine când totul e foarte bine așezat, dar și un om flexibil, care îmi arată că se poate descurca oriunde. Fiecare livrează rezultate asemănătoare, pe căi diferite.”

Estera Anghelescu, Recruiting & Employer Branding Director

Estera Anghelescu,
Recruiting & Employer Branding Director

„Ce mă ține în priză este că, în 17 ani, nicio zi nu a semănat cu alta și faptul că mi s-a acordat încrederea să desfășor nenumărate proiecte care nu se aflau neapărat în directă legătură cu domeniul meu de activitate. În plus, la Kaufland am descoperit ce este potrivit pentru mine și misiunea mea este ca fiecare nou coleg să își găsească locul aici și să se simtă parte din familia noastră.”

Laura Iancu, Director Resurse Umane

Laura Iancu,
Director Resurse Umane

„Nu mi-a plăcut niciodată să fiu un Manager stresant, așa că îmi las colegii să vină cu propuneri, să facă greșeli, pentru că oamenii trebuie să învețe din ele. I-am învățat să gândească doi-trei pași in avans pentru fiecare decizie luată.”

Marian Postolachi, Manager Adjunct de Magazin Kaufland Colentina

Marian Postolachi,
Manager Adjunct de Magazin Kaufland Colentina

„Din recepționer, am ajuns ajuns șeful departamentului de Recepție Marfă, pentru trei ani, după care un manager mi-a propus rolul de șef al raionului de Proaspete, Lactate și Congelate. Am descoperit că îmi place. Lucram cu produse delicate, cum ar fi ouăle, ori cu termen de valabilitate scurt, ceea ce presupunea atenție și rigoare, atât în gestionarea proceselor, cât și a oamenilor. Oricine are ușa deschisă și poate să avanseze într-un timp scurt, dacă dorește, e motivat, serios și dispus să învețe.”

Cauți un job? 

Descoperă care sunt posturile noastre disponibile. 

Profilul tău 

Creează-ți un cont pentru a beneficia de oportunitățile noastre în carieră.

Contactează-ne 

Ai întrebări pentru noi? Echipa de recrutare este aici pentru a-ți răspunde la întrebări.